newsbjtp

Diversi usi di u bracciu roboticu è i so vantaghji

U bracciu di robot industriale hè un novu tipu d'attrezzatura meccanica in a produzzione meccanica è automatizata.In u prucessu di pruduzzione autumàticu, hè utilizatu un dispositivu automatizatu cù afferramentu è muvimentu, chì pò principarmenti simulà l'azzioni umani in u prucessu di produzzione per compie u travagliu.Sustituisce e persone per trasportà oggetti pisanti, travaglià in ambienti d'alta temperatura, tossichi, splusivi è radiuattivi, è rimpiazza e persone per compie u travagliu periculosu è noioso, riducendu relativamente l'intensità di u travagliu è migliurà a produtividade di u travagliu.U bracciu roboticu hè u dispusitivu meccanicu automatizatu più utilizatu in u campu di a tecnulugia di robotica, in i campi di a fabricazione industriale, trattamentu medico, servizii di divertimentu, militare, fabricazione di semiconduttori è esplorazione spaziale.U bracciu robot hà una varietà di forme strutturale diffirenti, tippu cantilever, tipu verticale, tippu verticale horizontale, tippu gantry, è u numeru di articulazioni assi hè chjamatu secondu u numeru di bracci meccanichi di l'assi.À u listessu tempu, più ghjunti di l'assi, u più altu u gradu di libertà, vale à dì, l'angolo di intervallu di travagliu.più grande.Attualmente, u limitu più altu di u mercatu hè un bracciu roboticu di sei assi, ma ùn hè micca chì i più assi, u megliu, dipende da i bisogni di l'applicazione attuale.

L'armi robotichi ponu fà parechje cose in u locu di l'omu, è pò esse appiicatu à diversi prucessi di produzzione, chì varieghja da i travaglii simplici à i travaglii di precisione, cum'è:

Assemblage: I travaglii di assemblea tradiziunali, cum'è viti di strettu, assemblea ingranaggi, etc.

Pick and Place: Semplici travaglii di carica / scaricamentu cum'è u muvimentu di l'ogetti trà i travaglii.

Gestione di a Macchina: Aumentate a produtividade trasfurmendu i flussi di travagliu in semplici compiti ripetitivi automatizzati da i cobots è riassegnanu i flussi di travagliu esistenti.

Ispezione di qualità: Cù un sistema di visione, l'ispezione visuale hè realizata attraversu un sistema di càmera, è l'ispezioni di rutina chì necessitanu risposte flessibili ponu ancu esse realizate.

Air Jet: Pulizia esterna di prudutti finiti o pezzi di travagliu attraversu operazioni di spruzzatura in spirale è operazioni di spruzzatura di composti multi-angle.

Incollatura / incollatura: Spray una quantità constante di adesivu per l'incollamentu è u ligame.

Lucidatura è Sbavatura: Sbavatura è lucidatura di a superficia dopu a machina migliurà a qualità di u pruduttu finali.

Imballaggio è Palletizazione: L'uggetti pesanti sò impilati è palletizzati per mezu di prucessi logistichi è automatizati.

Attualmente, l'arme robotica sò aduprate in parechji campi, allora chì sò i vantaghji di l'usu di l'arme robot?

1. Salvà manpower.Quandu l'armi di u robot hè travagliatu, solu una persona hà bisognu di piglià cura di l'equipaggiu, chì relativamente reduce l'usu di u persunale è a spesa di i costi di u persunale.

2. High safety, u bracciu robot imita l'azzioni umani à u travagliu, è ùn pruvucarà vittime quandu scontru l'urgenza durante u travagliu, chì assicura prublemi di sicurità à una certa misura.

3. Reduce a rata di errore di i prudutti.Duranti u funziunamentu manuali, certi errori inevitabbilmenti accadutu, ma tali errori ùn accadirà in u bracciu robot, perchè u bracciu robot pruduci merchenzie secondu certi dati, è smetterà di travaglià da ellu stessu dopu à ghjunghje sin'à i dati nicissarii., migliurà efficacemente l'efficienza di a produzzione.L'applicazione di u bracciu roboticu riduce u costu di produzzione è migliurà l'efficienza di a produzzione.


Tempu di post: 22-Sep-2022